Szanowni Klienci,

w dobie zagrożenia epidemicznego i ryzyka zachorowania na koronawirusa w Polsce i na świecie, SKOK Adamskiego jako instytucja finansowa będąca jednym z istotnych ogniw w codziennym życiu wielu naszych Członków, pragnie działać sprawnie, abyście czuli się bezpiecznie.

W związku z powyższym SKOK Adamskiego wprowadził stosowne procedury bezpieczeństwa mające na celu zapewnienie ciągłości działania placówek oraz stałego dostępu naszych Członków do swoich środków finansowych.

Bankowość elektroniczna bez wychodzenia z domu

W tej wyjątkowej sytuacji, w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo pamiętajmy o kilku podstawowych zasadach, które pozwolą nam racjonalnie zadbać o nasze zdrowie:

  • w miarę możliwości starajmy się unikać płacenia gotówką – obrót gotówkowy może stanowić dodatkowy czynnik ryzyka przy przenoszeniu wirusa,
  • płacąc za zakupy, usługi wybierajmy bezpieczne płatności zbliżeniowe kartą lub telefonem, aby zminimalizować kontakt z klawiaturą terminali płatniczych przy wpisywaniu nr PIN. Obecnie trwają prace nad zwiększeniem limitu płatności zbliżeniowych z 50 do 100 zł,
  • podstawowe transakcje bankowe – przelewy, spłacanie zobowiązań, zakładanie lokat, itp., wykonujmy na komputerze lub telefonie bez wychodzenia z domu. Usługa internetowa eSKOK jak i aplikacja mobilna mSKOK dostępne są przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zanim udamy się do oddziału SKOK, zastanówmy się, czy bezpośrednia forma kontaktu jest absolutnie konieczna w tym momencie.

Przypominamy także, że kluczem do zapobiegania epidemii jest przestrzeganie podstawowych zasad sanitarnych i higienicznych, o których przypominają odpowiednie służby.